run-log.com

poniedziałek, 18 stycznia 2010

Niski profil myszki

Wczoraj w pociągu jeden pan powiedział drugiemu, że istnieją różne rodzaje myszek komputerowych. Jedne są przystosowane do strzelanek, a drugie do strategii. Te do strategii mają 'niski profil', są bardziej wydłużone i z większymi przyciskami, natomiast te do strzelanek są wyższe, krótsze i bardziej dostosowane do dłoni.
Przyznam się, że nie wiedziałem. Jestem ciekaw do czego przystosowana jest moja myszka?

Sądzę, że kosmici chcąc dowiedzieć się czegoś ciekawego na temat Ziemian powinni poruszać się pociągiem. Zwłaszcza tymi z PKP - kwintesencja ludzkości i ciekawych rzeczy.

1 Zainteresowanych:

Anonimowy pisze...

ja pociagami nie jeżdże i nic o swiecie dlatego nie wiem ... i nawet myszki nie mam do mojego laptopa. -tragedia. zuzz