run-log.com

niedziela, 31 stycznia 2010

Sopel jako agresywna forma materii

Notatki z Biofizyki Molekularnej głoszą, że życie jest strasznie agresywną formą materii. Po wizycie na Wydziale Prawa UAM stwierdzam, wnioskując po napisie na drzwiach: "uwaga na spadające sople lodu", że są one bardziej agresywne.

Mój horoskop mówi, że dziś czeka mnie "dzień pełen napięć i konfliktowych sytuacji. Kwadratura Saturna i Plutona uściśla się dopiero z początkiem nocy, ale nie wróży nic dobrego". Co prawda nie mam zielonego pojęcia co to znaczy, ale rzeczywiście kwadratura planety i planety karłowatej nie brzmi zbyt dobrze.

PS. Chcąc się upewnić czy Pluton to planeta karłowata wpisałem w Google "pluton", po czym w grafikach między ilustracjami tego ciała niebieskiego zaatakowało mnie zdjęcie panów trzymających się za krocza. Chcę umrzeć...

3 Zainteresowanych:

Bartosz pisze...

Który to jegomość skrył Twoją osobę za swymi zacnymi plecami?

Choć z drugiej strony...Ten pierwszy z prawej przypomina mi troche Ciebie... Swoją drogą... Niezły z niego fagas...

Anonimowy pisze...

sople lodu sa niebezpieczne! gdybys oglądał Greys Anatomy to bys wiedzial ;p!zuzz

Kret pisze...

Tak, Panie Bartoszu, cieszę się, że mnie tam wyłapałeś z tego zacnego tłumu. ;)

Zuzanno, niestety nie oglądam... A co się stało z tym soplem? :p