run-log.com

poniedziałek, 15 lutego 2010

Kraina smutnych ryb i internetowych testów ciążowych

Muszę się Wam przyznać, że korzystam od jakiegoś czasu ze strony Google Analytics, która umożliwia podglądanie ile osób ogląda tego bloga. Dodatkowo dostępna jest opcja pokazująca z jakiej strony szanowny Czytelnik przybył. Zauważyłem dziś, że w ostatnim miesiącu zanotowano 72 odwiedziny z użyciem 23 słów kluczowych z wyszukiwarki Google.pl. Niektóre z użytych słów kluczowych mnie trochę zdziwiły, więc postanowiłem trochę poszperać i sprawdzić, czy to aby nie pomyłka. Otóż, ku mojemu zdziwieniu, po wpisaniu w wyszukiwarce "smutna ryba", blog ten jest na pierwszej stronie wyników. Ale akurat to mi tam rybka, że tak powiem. Najlepsze w tym wszystkim jest to, że około 20 spośród 72 odwiedzin pochodzi z zapytania "internetowy test ciążowy" (i jemu podobnych). Sprawdziłem - blog jest na drugiej stronie wyników.
Cóż mogę rzecz, chyba pora zmienić trochę tematykę. A wszystkim Paniom tu zaglądającym w takim celu, chciałbym życzyć pozytywnych wyników. Wyników wyszukiwania, rzecz jasna.

9 Zainteresowanych:

Anonimowy pisze...

test ciazowy-widomo. a myslisz,ze ja czemu tu zagladam?. brzuch rosnie i systematyczie robie sobie tu test.. ;p

zuzz

Rainmaker pisze...

Zacząłeś korzystać z google analytics pewnie po to, żeby sprawdzić czy ktoś oprócz mnie i Zuzy jeszcze tu zagląda:)

Anonimowy pisze...

pewnie tak .. ;). zuz

Rainmaker pisze...

Kreciq, powinieneś przedstawić sobie nawzajem jedynych czytelników Twojego nowego, już starego bloga;) Jaki ty niewychowany jesteś.. ech.. ech..

Kret pisze...

hahaha, Zuza, Ty jak już coś napiszesz... :p jeśli tu by chodziło o objętość brzucha, to ja już chyba bym był po setnym porodzie. :p

Poprawiam już swoje niedopatrzenie:
Zuzanno, Jakub.
Jakubie, Zuzanna.
Panie od testów ciążowych, Zuzanna, Jakub.
Ja.
Pozdrawiam!

Anonimowy pisze...

witam i pozdrawiam :D! Kolejno ..
Panie od testów ;))
Jakuba ;)
i Kreta przywróconego na drogę dobrego wychowania ;p;)

frupel pisze...

jestes dobry w branży pozycjonowanie :D

Anonimowy pisze...

a ja!
pozdrawiam Ptysiu :)
jestem wierna fanka:D

Kret pisze...

haha, dzięki, Frupel. :p uznam to jako komplement. :p
A Ptyś, wzajemnie. :)
Państwa Wróblińskich serdecznie pozdrawiam!