run-log.com

niedziela, 7 marca 2010

Historie rodem z naszej-klasy

Od pewnego czasu liczba moich znajomych na n-k oscyluje wokół 350 osób. Czasem bywało 352, lecz później kilka osób kasowało swoje konta (wiem, że niektóre z nich czytają ten wpis, także pozdrawiam i chce byście wiedziały jak wielką krzywdę mi wyrządziłyście), co powodowało, że spadałem poniżej 350. Chwilowo mam 349 znajomych, co wywołuje u mnie spory niesmak i niedosyt. W związku z tym bardzo się ucieszyłem, gdy zobaczyłem na swoim koncie nowe zaproszenie. Okazało się pochodzić od niejakiego Adama Hofmana z Konina, co wywołało u mnie chwilową konsternację. Poszperałem trochę w internecie i okazało się, że ten pan jest posłem PiS-u. Po chwili zastanowienia stwierdziłem, że w sumie to aż tak bardzo mi nie zależy by mieć tych 350 znajomych...

Proszę by ktoś mnie uszczypnął. Czy naprawdę można przesłać komuś wirtualne rajstopy za 2zł?... Przecież za takie pieniądze bym mógł cztery razy włosy w uszach obciąć!

1 Zainteresowanych:

Anonimowy pisze...

rajstopy!!! haha .
i masz niepowtarzalny przelicznik ;D . zuzz