run-log.com

sobota, 20 marca 2010

Miłowanie

Ostatnio mam dość bojowy nastrój. Dziś oberwało się panu w sklepie, którego delikatnie mówiąc zjebałem. Jako, że ponoć powinniśmy się nawzajem miłować - choć nigdy nie pamiętam czy chodzi o seks czy o bycie miłym - szybko chwyciły mnie wyrzuty sumienia. W ramach zadośćuczynienia kupiłem mleko i płatki na zbiórkę żywności.

Zachęcam przy okazji do brania udziału w ankiecie widocznej po prawej stronie. Starałem się obiektywnie dobrać możliwe odpowiedzi, by nie sugerować nikomu jak powinien zagłosować. Dla ścisłości, chodzi o takie buty. Ankieta wynika ze sporu na temat atrakcyjności tego typu obuwia.

3 Zainteresowanych:

Anonimowy pisze...

Czemu nie ma odpowiedzi: "Jestem Michał, mam schiza"?? L

Kret pisze...

Schiza to Ty masz na drugie imię. :p

Anonimowy pisze...

I knooooooow;)
P.S. How you doin?;>
L