run-log.com

sobota, 22 maja 2010

Juwenalia

Byłem dziś chwilę na Juwenaliach. Akurat natrafiłem na Strachy na Lachy. Ale zdecydowanie bardziej zaintrygowała mnie cała otoczka. Czterech panów śpiewających 'wszyscy razem jedno serce AZS', przy czym wykonanie to mogłoby wygrać konkurs The Most Gay Song 2010. Pijane kobiety rzucające się na górki ściętej trawy. Pary tańczące wolnego 'przytulanego' do piosenki 'Żyję w kraju w którym wszyscy chcą mnie zrobić w chuja'. Jednym słowem wszystko super, tyle, że na trzeźwo ciężko.
Ale co tam Poznań. W Gorzowie to pewnie dopiero impreza była...? Juwenalia niecałe półtora dnia trwały podobno... Jestem ciekaw jak Zuzanno poszło Ci rzucanie deską klozetową do celu?

1 Zainteresowanych:

Anonimowy pisze...

widzisz,nie dość,ze trwały 1,5 dnia,to ja skorzystałam tylko byłam na części jednego wieczoru ... pewnie dlatego nie załapałam się,zeby rzucać deską :( ...zuz