run-log.com

środa, 30 czerwca 2010

Fotka.pl

Posiadanie konta na Fotce to jedna z tych rzeczy, o których chce się na starość zapomnieć. Mi o tym błędzie młodości przypomniała wiadomość, którą przed chwilą otrzymałem:


'Czesc, nie oczekiwalam, ale bardzo bardzo mi sie spodobales i naprawde chce zapoznac sie z tak milym chlopakiem ;) ale w fotce nie udaje sie mi dodac zdjecia i strony bardzo niechetnie otwieraja sie, ale mozesz ujrzec jak wygladam tu:http://www.mates.pl/spotkajmnie/dagmara jezeli spodobam Ci sie kliknij TAK i napisz mi.

Czekam! ;)'

Nie spodziewałem się, że tak nisko może upaść człowiek byleby ktoś odwiedził jego stronę. Pieniądze potrafię jeszcze zrozumieć, ale żeby pisać MI takie rzeczy - litości... Szanujmy się!

4 Zainteresowanych:

Anonimowy pisze...

:))). Zuzz

Kuba pisze...

To ja się przyłączę do tego ":)))"

Bartosz pisze...

Nie rozumiem Panie Michale do czego pijesz...
Ja jestem zdecydowanie na TAK!:p

Anonimowy pisze...

Ładna dziewczyna a Ty wybrzydzasz, no zlituj się nad nią:P Sylwester