run-log.com

czwartek, 14 października 2010

Maratońskie zdjęcia

Dziś na stronie internetowej pojawiły się zdjęcia z Maratonu. Przypuszczałem, że będą one płatne, lecz myślałem bardziej nad ceną 1zł/zdjęcie, tymczasem pojedyncze zdjęcie kosztuje 10zł, (choć z drugiej strony 40zł za wszystkie - w moim przypadku - 37 sztuk). To byłby/będzie (waham się) najdroższy szpan zdjęciem profilowym na Facebooka w historii...

Tymczasem z innego źródła (dzięki, Bartosz!) zamieszczam zdjęcie, na którym każdy znajdzie coś dla siebie: słodkie dziecko, brzuch ... no i mnie!

13 Zainteresowanych:

Anonimowy pisze...

brzuch to dla mnie! tak odnośnie dzisiejszej rozmowy na gg ;) ewaz.

Anonimowy pisze...

słodkie dziecko, brzuch, Ty (którego najciężej było znaleźć) ..i po Twojej prawej milusi pan w niebieskiej koszulce ;>;p . zuzz

Anonimowy pisze...

Ewo, jesli ten Twoj Kolumbijczyk mial TAKI brzuch,.to ja sie nie dziwie Twojemu zachwytowi :p

Zuzanno, 'milusi pan po prawej' to Bartek, 185cm wzrostu, niebieskie oczy. Jego ulubione imiona kobiece to Agnieszka, Agata, Zuzanna. Typ marzyciela-intelektualisty, który jednak - według zeznań świadków - w łóżku zamienia się w prawdziwą bestię. Kobiety, które miały szczęście z Nim rozmawiać w późnejszych relacjach wspominają, że Jego radiowy głos słyszą nawet śpiąc...
Pewnie zastanawiasz się, dlaczego Go tak reklamuję? Po pierwsze przyjaźnimy się, a po drugie za 5zł mogę sprzedać Ci Jego numer :p

Bartosz pisze...

Drodzy Parafianie...
Reklamom proszę nie wierzyć... Prawdziwe jest jedynie imię moje... Reszta nie jest zgodna z rzeczywistością...
Mimo wszystko dziękuję za zainteresowanie moją skromną osobą:p

Anonimowy pisze...

Opis zachwycający wręcz ;). Gdy to czytałam,brzmiałeś jak to lustro ze Shreka,które prezentowało księżniczki Lordowi Farquadowi ;p..może musisz pomyśleć nad zmianą profesji ;p

Ps.I pewnie po pierwsze to te 5zł które mógłbyś zarobić,a po drugie że go dobrze znasz ;));p..już nie udawaj ;))

Zuzz

Anonimowy pisze...

nie miał takiego, miał idealne ciało. niczym bóg grecki :P ewaz.

Anonimowy pisze...

nie miał takiego, miał idealne ciało. niczym bóg grecki :P ewaz.

Kret pisze...

Panie Bartoszu, przecież wiesz, że bym się z Tobą podzielił kasą?.. :p

Zuzanno, zmiana profesji na... lustro? :p Dzięki! To chyba rzeczywiście jest to w czym mógłbym się sprawdzić... :p
Poza tym przykro mi, że uważasz mnie za takiego materialistę... i w dodatku masz rację. :p Za 5zł zrobię prawie wszystko :p

Anonimowy pisze...

Może nie na lustro,ale pisanie na zlecenie w rubrykach towarzyskich ;D,,tj wymyślanie treści anonsów ;p

no tak myślałam,w końcu 5zł dla Ciebie to nie przelewki ... ;p. ( choć swoją drogą kolega powinien się obrazić,za tą cenę!)

Bartosz pisze...

Przyjaźń nie zna granic...

Obrazić się nie mogę, ponieważ cena i tak jest wygórowana:p

Anonimowy pisze...

do opisu trzeba dodać skromny ;p;)

Kret pisze...

Ale w takim razie, skoro dopisujemy skromny, to i cena idzie o złotówkę w górę! :p

Anonimowy pisze...

Ty to potrafisz robić interesy ;p..Zuz