run-log.com

wtorek, 28 grudnia 2010

Marnotrawstwo

Po tym jak obejrzałem wszystkie dotychczas wypuszczone odcinki 'Jak poznałem waszą matkę' nie bardzo wiem co ze sobą zrobić w wolnej chwili i na co teraz marnować czas... Na szczęście Californication wraca już niedługo! A do tego czasu czyżbym rzeczywiście był skazany na bezprzerwową naukę? Istnieje w ogóle coś takiego?..

6 Zainteresowanych:

Anonimowy pisze...

Californication już wróciło;P

Anonimowy pisze...

ja 4 sezon zaczynam 'jak poznałem Wasza matke' ;DD ..i właśnie ..już jest californication :))

ZUZ

Anonimowy pisze...

Gdybyś po obejrzeniu dotychczas wypuszczonych odcinków Californication nie miał co robić to polecam Sons of Anarchy ;)
L

Kret pisze...

Dzięki wielkie! Californication już obejrzane. ;D

Zuzanno, lecisz jak burza! Wciąga, co?

Lidio, dzięki, ale nie wiem czy się skuszę - Ron Perlman - i wszystko jasne. :p

Kuba pisze...

to obejrzyj jeszcze The Big Bang Theory ;) Moim zdaniem lepsze niz "How I Met Your Mother"

Kret pisze...

Kuba, oglądałem pierwszy sezon i rzeczywiście był dobry i mi też się podobał, ale jakoś po dwóch odcinkach drugiego zrezygnowałem... Może jeszcze w czasie sesji do tego wrócę... :p Dzięki!