run-log.com

wtorek, 4 października 2011

Września

Sporo się dzieje ostatnio w tej Wrześni. Najpierw wyczytuję w lokalnej gazecie, że niedoszły złodziej bił się z policjantami 20 metrów od mojego bloku, a następnie wyglądając przez okno zauważam stado (6) krów na placu zabaw... Odruchowe przetarcie oczu nie pomogło. I w dodatku robiło się coraz dziwniej - krowy owe zaczepiały dzieci i robiły sobie z nimi zdjęcia. Gdy już wciskałem zieloną słuchawkę telefonu z wybranym numer psychiatry, po wnikliwszej analizie doszedłem do wniosku, że to akcja reklamowa jednego z wrzesińskich lokali. Krowy te trzymały bowiem transparenty z hasłami 'jedz kurczaki!', 'kurczaki są pyszne!'... I jak tu nie oszaleć w tym kraju, w którym na dokładkę politycy za moje pieniądze zapychają mi skrzynkę pocztową deklaracjami, hasłami i obietnicami nie nadającymi się czasem nawet na makulaturę?..

3 Zainteresowanych:

Anonimowy pisze...

krowy mówiły 'jeść kurczaki' ... nieładnie z ich strony ;p .. zero zwierzęcej solidarnosci ..


Zuzz

Kret pisze...

Haha, dokładnie. Chciałoby się aż powiedzieć, że krowy to świnie... :p

Anonimowy pisze...

wilki w owczej skórze!

Zuzz