run-log.com

piątek, 5 marca 2010

Fryzjer Męski

Byłem dziś u Fryzjera Męskiego. Zakład rzekłbym typowy, na wejściu czyjeś włosy do Twoich kolan, na szafkach puchary, przypuszczam, że za wygrany mecz w piłkę nożną sprzed piętnastu lat, w ruchu głównie maszynki. Od samego początku zaatakował mnie widok dwóch fryzur: jeden chłopak na irokeza, drugi a'la Wolverine, której to fryzury fachowa nazwa brzmi 'lotnisko', lub 'na kwadrat'. Mimo wszystko udało mi się wybłagać coś bardziej klasycznego. A na koniec pani zszokowała mnie wyciągając brzytwę. Wszystkich panom serdecznie polecam, w dodatku obciąć włosy w uszach również można. Usługa w cenie zaledwie 0,5 zł, zgodnie z wywieszonym cennikiem.

3 Zainteresowanych:

Anonimowy pisze...

hahahaha dobre! to tak jak zabawne jest obcinanie wlosu w uszach u panów, tak mnie zawsze śmieszy usługa dla pań pt "wąsik" ;DDD

Kret pisze...

haha :D nazwa bardzo zachęcająca! ;)

Anonimowy pisze...

podaj, proszę, adres tego fryzjera, warto zbadać teren i przy okazji dostać fajną fryzurkę...