run-log.com

środa, 10 marca 2010

Tragedia (Posejdona)

Spytałem dziś Znajomej, czy wie jaki jest najbardziej kasowy film w historii kina. Podpowiedziałem, że film nakręcony jakiś czas temu i znany jest praktycznie każdemu. Gdy po chwili zastanowienia pewnie odpowiedziała 'Tragedia Posejdona', parsknąłem ośliniając wszystko wokół.

Jeśli by kogoś interesowało, pierwsza trójka (uwzględniając inflację):
1. 'Przeminęło z wiatrem'
2. 'Titanic'
3. 'Avatar'

2 Zainteresowanych:

Anonimowy pisze...

przeminelo z wiatrem ;> ostatnio nakrecone ;>? jakas niezorientowana jestem.;p .

co do poprzedniej notki ja to nie wiem jakie tam mlode piersi masz wokół i z czego mozesz wybierac,wiec Ci żadnch nie polece ;p

Kret pisze...

Dla mnie jakiś czas temu = dawno. :p
No nic, szkoda, ale dzięki za dobre chęci. :p