run-log.com

poniedziałek, 1 marca 2010

Wątpliwości

Człowiek o trzeciej nad ranem miewa czasem wątpliwości. Ja zastanawiam się czy wszystkie rzeczy kupione przez Marka są markowe, niezależnie od jakości? Czy każdy fryzjer męski jest męski?

Podobno w 2008 r. prawie 21 tysięcy kobiet w USA usunęło implanty piersi. Ale część Czytelniczek (Zuzannę zwłaszcza) zszokuje fakt, że operację zmniejszenia piersi przeprowadzono również u prawie 18 tysięcy panów. Z tego wszystkiego przytuliłem czule swoje piersi do piersi.

3 Zainteresowanych:

Anonimowy pisze...

hahaha, ale Ty chory jestes ;D! i na to antybiotyk akurat nie pomoze ;D:D! . Liczbą panów z pomnieszonymi piersiami sie oczywiscie załamałam ! Zuzanna. ;)

Anonimowy pisze...

Tata mi opowiadał, że w Wielkiej Brytanii w ubiegłym roku więcej mężczyzn zmniejszyło piersi niż kobiet powiększyło piersi. Tak się zastanawiam czy to prawda czy może tata źle usłyszał w radiu albo nie słucham taty:D

Sylwester

Kret pisze...

Dzięki Zuza, jak zwykle jesteś dla mnie bardzo miła. :p Jestem ciekaw czy na siłowni też widać tę tendencję? :p

Sylwester, haha, ciekawe. :D Świat staje się dziwnym miejscem... :p