run-log.com

środa, 14 kwietnia 2010

Bydlę

Gdy obudziłem się rano i półprzytomnym wzrokiem rozejrzałem się po całym pokoju. Ciemno jak w d... ekhm, nocy - pomyślałem. Patrzę na okno, a tam bydlę wielkie - nie przesadzając - na pół okna, absorbuje większość fotonów pochodzących od słońca. Jak na prawdziwego faceta przystało, wziąłem laczek i po kilkuminutowej wyrównanej walce, zabiłem gada. Bydlę trzymając się krawędzi życia swymi pęcinkami oświniło mi roletę. Oględziny zwłok wskazały, że był to gatunek ćmy znany jako Attacus atlas. Choć moim zdaniem był to jeszcze nie odkryty gatunek większych rozmiarów...

3 Zainteresowanych:

Anonimowy pisze...

ciemno jak ... w nocy :D:D haha. zuzz

Anonimowy pisze...

gratuluje ;P to był ostatni żyjący okaz tego nieodkrytego jeszcze gatunku

frupel pisze...

mysle ze w akademiku po zabiciu zostalaby zjedzona ;p