run-log.com

poniedziałek, 5 kwietnia 2010

Niebezpieczne bieganie

Zawsze sądziłem, że podczas biegania grozi mi jedynie połamanie nóg. Wczoraj dowiedziałem się, że grozi mi coś o wiele gorszego. Ponoć obtarcia sutków to jeden z najpowszechniejszych problemów wśród biegaczy. By tego uniknąć można smarować sutki wazeliną lub stosować plastry. Wazelina mi się źle kojarzy, więc zostają plastry. Już nawet wybrałem model. W kształcie kwiatka. W słuchawkach marchewkowe pole, kwiatowe plastry na sutki i jazda - w miasto!

5 Zainteresowanych:

Bartosz pisze...

Raz i dwa...

Zupełnie nie na temat, ale musiałem gdzieś to umiejscowić...:p

Anonimowy pisze...

szalejesz ;D. zuz

Kret pisze...

Oj, Panie Bartoszu, dziękuję bardzo za wieści! Jeśli mogę spytać - Pan już zamówił? :>

Kuba pisze...

To ja może na temat coś napiszę.. Kreciq.. musiałbyś mieć naprawdę duuuże suty, żeby na takich dystansach coś cię obtarło :)) Maratończycy to może i zaklejają, ale chyba nie kwiatkami ;)

Anonimowy pisze...

A myślisz, że kto podkładał sutki w reklamie mentosa?.. :D