run-log.com

wtorek, 18 maja 2010

Deszczowo

Pogoda zdecydowanie nie zachęca do biegania. Do chodzenia zresztą też nie. No i szybki seks w krzakach też odpada. Nic tylko siedzieć w domu i pić.

Na te deszczowe dni mam coś gorącego dla szanownych Czytelniczek. W tak chłodny dzień, może chcesz się ugrzać przy moim kaloryferze, Bejbe?

6 Zainteresowanych:

Anonimowy pisze...

Michaelu chyba zapomniałeś natrzeć oliwką dla dzieci twarzy bo niestety nie świeci Ci się tak seksownie jak reszta ciała. W ogóle tak serio to nie zauważyłam do tej pory że masz taką... wypukłą klatkę piersiową - trochę jak nasz wykładowca wtorkowy z godziny 8 :P, który zresztą miał dzisiaj nowy sweter:)
P.S. Tak rozbudziłeś moje zmysły, że aż chyba odnajdę to zdjęcie Bradleya kąpiącego się w Twojej wannie:) L

Anonimowy pisze...

mrrrrrrrrrrr ;D:D:D . krokiet hahahaha

Bartosz pisze...

Gdyby żył jeszcze Myron...

:p

Anonimowy pisze...

Ja się dziwię czemu nie chodzisz na co dzień bez koszulki:P

Sylwester

Kret pisze...

Lidio, nie wiem jaką pan ma klatę - JA nie widziałem go nigdy bez koszulki... A raczej bez swetra (w dodatku tego samego - bo nie było mnie w ten wtorek). :p A co do Bradleya, to pora by powiedzieć Ci prawdę - to było moje zdjęcie przerobione z jego twarzą w photoshopie... ;)

Zuzanno, jak chcesz mogę podesłać Ci jakiś filmik, czy coś. :p

Panie Bartoszu, padłem. :D

Sylwester, bo byś nie mogła się skupić... ;D

frupel pisze...

uwazaj z tym seksem w krzakach bo jeszcze ktoś Cie oskarzy o molestowanie - tak jak tutaj :
http://wiadomosci.onet.pl/2172749,16,wielki_skandal_w_nauce_molestowal_nietoperzami,item.html