run-log.com

poniedziałek, 17 maja 2010

Billboard

Około godzinę temu wróciłem z biegów. Po drodze zaintrygował mnie jeden z billboardów, na którym naga pani zasłaniała pierś ręką. Okazało się, że jest to reklama kuracji powiększającej biust. Długo wpatrywałem się w billboard by wypatrzeć jaka to firma wyprodukowała ten cudowny preparat. Firma, co ciekawe, nazywa się Pupa i co jeszcze ciekawsze wyprodukowała również zestawy kosmetyków do makijażu. Jestem ciekaw co to za uczucie nakładać na twarz puder brązujący firmy Pupa?..
Może któraś z Czytelniczek używa?

3 Zainteresowanych:

Anonimowy pisze...

hahaha.. brzmi kusząco :p! ..
a co do poprzedniego wpisu,to jestem zaskoczona,ze nie zrobiles zdjecia ;D! .krokiet

Anonimowy pisze...

jedne z najlepszych kosmetyków
Kiedyś miałam, perfum :P
ale na więcej mnie nie było stać
Też to widziałam i się rozmarzyłam
O cały rozmiar!
/ptyś

Anonimowy pisze...

Ps: pupa oznacza poczwarka :P
ptyś