run-log.com

środa, 26 maja 2010

Kliker i braterska rywalizacja

Wczoraj Andrzej przyniósł na Wydział klikera. Zorganizowaliśmy konkurs na największą liczbę kliknięć w ciągu minuty. Mój wynik to 236 bodajże. Zająłem 5. miejsce. Na 6 osób. Mój kliker ma przyjść na początku czerwca. Jeśli chcę wyklikać 9999 w tydzień to muszę się bardziej postarać!

Byłem dziś z mym bratem Przemysławem pobiegać. Narzucił takie tempo, że od razu zapachniało braterską rywalizacją. Prawie umarłem, z naciskiem na umarłem. Przez skromność nie napiszę kto jednak ostatecznie tę rywalizację wygrał...

2 Zainteresowanych:

Kuba pisze...

Przemek za pewne..

Kret pisze...

Przede wszystkim, to pisze się 'zapewne'. :p
Michał 1:0 Kuba. ;D :p haha.
A tak serio, to tylko chwilę zapachniało rywalizacją, a później jak na braci przystało, biegliśmy równo. ;)