run-log.com

piątek, 7 maja 2010

NIGDY nie ufaj kobiecie!

Podczas dzisiejszych zajęć na ławce leżało Metro, z którego pierwszej strony dowiedzieć można się było, że Polacy bardziej ufają Google niż własnym żonom. Cóż, nie od dziś wiadomo, że nigdy nie należy ufać kobiecie... Niestety, jeszcze dziś boleśnie się o tym przekonałem. Kupiłem węża. Na sklepowej półce figurował jako 'wąż zlewozmywakowy w oplocie metalowym'. Sprzedawczyni zapytana, czy końcówki są uniwersalne, tak energicznie machała głową, że bałem się, że jej odpadnie. Chyba nie muszę dodawać, że w domu okazało się, że kupiony wąż nadać się może chyba jedynie do tego, żeby się na nim powiesić...
Nie wiem ile czasu minie nim znów zaufam kobiecie...

Zajęcia o których wcześniej wspomniałem dotyczyły dydaktyki astronomii. Poniżej zdjęcie Morza Chmur, które znajduje się na powierzchni Księżyca i - jak zresztą widać - nie ma tam ani morza, ani chmur.

2 Zainteresowanych:

frupel pisze...

mi ostatnio śnił się policyjny pościg ( za mną ) gdyż dopuściłem się kradzieży armatury sanitarnej z makro.

Kret pisze...

Niezawodny sennik mówi:
1. śnić o kradzieży - będziesz miał łatwy zysk a potem niepowodzenie
2. śnić o pościgu - brak pieniędzy

Chociaż ten Twój sen pasuje do mnie. Najpierw tanio kupiłem węża, a później niepowodzenie. Teraz mam 30 zł mniej. Często masz takie prorocze sny? :p