run-log.com

niedziela, 2 maja 2010

Podwójnie

Czytałem dziś artykuł o kobiecie, która urodziła się mając dwie waginy oraz dwie macice. Czy podwójny orgazm mógł wynagrodzić jej fakt, że miewała okres nawet 21 dni w miesiącu? Widać miała marnego kochanka, skoro zdecydowała się usunąć jedną z nich. Robert Pattinson by zdecydowanie pochwalił taką decyzję.

5 Zainteresowanych:

malaania pisze...

Weszłam tutaj z nadzieją, że znajdę jakąś relację z wczorajszego koncertu, albo chociaż z późniejszego wypadu do qq. Nie to, żebym nie pamiętała co się działo... ;) Ale widać masz ciekawsze tematy i o wiele bardziej interesują Cię płciowe anomalie.

Anonimowy pisze...

a czemu akurat robert pattison ?;> .. ..miesiaczka 21 dni w miesiacu ;/... kiepskooo .krokiet

Kret pisze...

Aniu, naprawdę chcesz bym opisał jak 'przypadkiem' dotykałaś mięśnie Matiego? :p

Krokieciku, bo Robert Pattinson powiedział kiedyś, że nienawidzi wagin, także wydaje mi się, że decyzję tej pani o usunięciu jednej z dwóch na pewno by pochwalił? :p

malaania pisze...

robert pattinson nie lubi wagin??? juz nie jestem jego fanką:P

pff... nie mam nic do ukrycia, B.:P

Anonimowy pisze...

ach.! widzisz wyszła moja niewiedza na temat tego sławnego jakże teraz aktora i filmów w których gra :).zu