run-log.com

piątek, 4 czerwca 2010

Wsiewo dobrowo!

Uwielbiam słuchać jak Rodzice rozmawiają po rosyjsku. Zawsze poprawia mi to nastrój. Mam już nawet swój ulubiony zwrot: 'Ja nie panimaju!'.

5 Zainteresowanych:

Anonimowy pisze...

Moi rodzice też mówią w języku obcym, czasami używają łaciny jak się czymś zdenerwują:P Sylwester

Anonimowy pisze...

dlaczego właściwie Twoi rodzice rozmawiaja po rosyjsku?! ;P

Anonimowy pisze...

ja umiem po rosyjsku "kak cjebia zawód? -mienia zawód Zuzia" ;p

Kret pisze...

Sylwester, haha.
Rodzice rozmawiają po rosyjsku, min. po to, żeby mi sprawić frajdę. :p
Zuzanno, dziękuję za nowe słówka! Jeszcze z tą 'Zuzią' - jak słodko. ;)

Anonimowy pisze...

alez proszę!. .. sugerowałabym,zeby w miejscu Zuzia podstawić swoje imię, no chyba,ze chcesz zabrzmiec tak słodko,to mów Zuzia ;p hehehe ;)