run-log.com

niedziela, 11 lipca 2010

Żenia

W Laboratorium zostałem usytuowany w pokoju z Żenią, który jeśli dobrze zrozumiałem  jest inżynierem i pracuje tam od pół roku. Delikatnie mówiąc Eugieniej (jak łatwo się domyślić Żenia to skrót właśnie od Egieniej) nie włada zbyt dobrze umiejętnością posługiwania się językiem angielskim. Pewnego razu próbował sklecić kilka słów w tym języku, lecz niestety nie zrozumiałem zbyt wiele, więc spytałem: ‘Can You repeat please?’ na co Żenia odpowiedział ‘Yes’. Spoglądałem więc na niego czekając na piękne literackie sformułowania, które miałem nadzieję za chwilę usłyszeć, lecz niestety nic takiego nie miało miejsca. Żenia uśmiechnął się tylko, więc i ja się uśmiechnąłem w ten sposób kończąc rozmowę i tracąc wszelką nadzieję.

Zdjęcia.

2 Zainteresowanych:

Anonimowy pisze...

hahahhaha YES ;D . krokiet

Anonimowy pisze...

hahahhaha YES ;D . krokiet