run-log.com

czwartek, 19 sierpnia 2010

Mieszkanie

Autor nie odpowiada za oplute i ohaftowane monitory po przeczytaniu notki.


Muszę z przykrością przyznać, że ciężko jest znaleźć mieszkanie w Poznaniu nie będąc jednocześnie niepalącą studentką. Mimo to popróbuję jeszcze trochę zanim podejmę decyzję o zmianie płci... Mój penis z pewnością mocno trzyma kciuki.

5 Zainteresowanych:

Anonimowy pisze...

ja jako niepaląca studentka nie będę mieć problemów mówisz ;p. ... Nie bylo tak żle,mój monitor pozostał w stanie nienaruszonym. ;). Krokiet

Kret pisze...

Krokiecie, najpierw dłuuuuugi mejl, teraz nienaruszony monitor - imponujesz mi wytrzymałością! :D ;)
Ściskam!

Anonimowy pisze...

Trzymam kciuki wraz z penisem ;P ale to brzmi dwuznacznie
/ptyś

Anonimowy pisze...

Ja nie dalam rady i ohatowalam monitor..:P Palka

Kret pisze...

Dzięki Ptyś. Wybacz Pałko. :p