run-log.com

piątek, 3 września 2010

Gwiazdor

Udawanie przed Promotorem, że z moją wiedzą jest coraz lepiej, ze spotkania na spotkanie coraz lepiej mi wychodzi... Nadmiar stresu zrekompensowało mi zupełnie ujrzenie na żywo Gwiazdy największego formatu - pana Zięby z 'Na Wspólnej'. Niestety nie zdążyłem ani zdjęcia zrobić, ani o autograf na klacie poprosić...

6 Zainteresowanych:

Anonimowy pisze...

a wiesz,że Pan Zięba mieszka w Gorzowie ;D? taki psikus! :).... zuzz

Anonimowy pisze...

ja bym zemdlała,ale najpierw rzuciłabym w niego stanikiem :P ewaz.

Anonimowy pisze...

Ej dobra nie chcę się chwalić ale w ostatnią niedziele widziałam Daniela Plińskiego wraz z Michałem Bąkiewiczem... Niestety nie rzuciłam w ich stronę nawet stanikiem, nawet głupiego zdjęcia nie zrobiłam bo mi się aparat w komórce zwalił. A byli tak blisko... Właściwie to jechali przede mną na schodach tak więc z bliska miałam okazje podziwiać wszystko co tam się da;)
Ale pan Zięba też dobry;)
L

Kret pisze...

Zuza, Ty Szczęściaro! :p Możesz mieć nowy autograf praktycznie codziennie!

Ewo, rozważałem rzucić w niego gaciami, ale miałem wątpliwości czy by się ucieszył. :p

Lidio, coś kręcisz - jestem ciekaw jak od tyłu ten 'Twój-Jego' słynny kaloryfer widziałaś?!

Anonimowy pisze...

L, zazdroszczę Ci, że widziałaś Bąkiewicza:D
Jakieś dwa tygodnie temu na dworcu PKP w Poznaniu widziałam wokalistę Sweet Noise. Stał za mną w kolejce do kasy, ale wstydziłam się poprosić go o autograf:P Onieśmielił mnie troszkę swoim wyglądem:D Sylwester

Anonimowy pisze...

Tak samo jak i Twój Michale - nie widziałam;| ale widocznie taki Wasz urok Michałów:P