run-log.com

wtorek, 12 października 2010

Day after

Okazuje się, że walka z każdym metrem odbywa się również dzień po. Co ciekawe, najbardziej bolesne jest schodzenie po schodach, a niestety Polska nie należy raczej do najbardziej uwindzionych (?!) krajów Świata...

Dawno nie umieszczałem informacji o słowach kluczowych, które nakierowały szanownych Czytelników na mojego bloga - dziś naprawiam ten niewybaczalny błąd.


Każde jest na swój sposób nietypowe, ale może mi ktoś powiedzieć jak - do jasnej cholery - wygląda szablon majtek i w jaki sposób kojarzy się on z tym blogiem?..

3 Zainteresowanych:

Kuba pisze...

A kwazimodo to a propo autora bloga? ;)

Anonimowy pisze...

a testy ciążowe? ewaz

Kret pisze...

Haha, wielkie dzięki, Kuba! :p

Ewo, to akurat przestało mnie już dziwić... :p Jestem światowym ekspertem ds. ciąży. :p