run-log.com

niedziela, 10 października 2010

Maratończyk Michał

Przed maratonem założyłem sobie 4 cele. Udało mi się zrealizować wszystkie z nich: wystartować w maratonie, dobiec do mety, nie dać się zdublować murzynom i wyprzedzić Prezydenta Grobelnego. 2 km przed metą przeświadczony byłem, że wyprzedzić Rysia mi się nie uda, ale na szczęście praktycznie na ostatniej prostej dojrzałem go idącego w oddali - nie miał najmniejszych szans!

Dziękuję za trzymane kciuki - zarówno te w domach jak i na trasie. Wielkie dzięki również dla Bartosza, z którym spory kawał przebiegłem i częściowo wspólnie męczyliśmy się z tą nową dla nas sytuacją - przy okazji dając wywiad Radiu Eska. I szczególne podziękowania dla Magdy, bez której pomocy na pewno nie dałbym rady!

6 Zainteresowanych:

Anonimowy pisze...

gratuluje Krecie ;D! jestem z Ciebie dumna:)!.. Zuz

Anonimowy pisze...

Murzyni mmmm :P gratulacje osiagnięcia celów. ewaz

Kuba pisze...

Czyli takie 4:40 skoro Ryśka wyprzedziłeś:) Gratulacje! :D

Anonimowy pisze...

Brawo!!!
Jestem z Ciebie dumna :)! Kiedy piwo?
/ptyś

Bronisław pisze...

gratulacje :)

Kret pisze...

Dzięki wielkie!