run-log.com

wtorek, 7 grudnia 2010

Powrót klamki i piękna paproć

Nie wspominałem tu chyba jeszcze, że od pewnego czasu udzielam korepetycji. Pieniądze zarobione w tym tygodniu postanowiłem przeznaczyć na upiększenie mojego pokoju. Po powrocie z zakupów doszedłem jednak do wniosku, że najprawdopodobniej trochę za mało biorę za godzinę, skoro pieniędzy starczyło mi jedynie na... paprotkę. Mimo wszystko było warto. Wybór imienia pozostawiam co prawda Magdzie, ale niniejszym ogłaszam konkurs na najlepszą propozycję drugiego imienia. Pomożecie?..

Dodatkowo zakupiłem dziś klamkę do drzwi (ale to już z zaskórniaków, ponieważ z korepetytacyjnych nie starczyło). Wmówienie sobie, że najtańsza klamka jest jednocześnie najładniejszą okazało się prostsze niż myślałem...

7 Zainteresowanych:

Bartosz pisze...

Iwona...

Anonimowy pisze...

Jadwiga! :)

Anonimowy pisze...

to kwiaty się nazywa ?!
Paprosia-Zosia pasuje ;p ;)))
a co jeszcze chciałbyś kupić,żeby upiększyć swój pokój ;>?

Zuzz

Anonimowy pisze...

To musi być Rita!!


Pałka

Kret pisze...

Panie Bartoszu, to żeś pocisnąć teraz... :p

Z Jadwigi by się moja Ciocia ucieszyła na pewno. :)

Zuzanno - sądzę, że dobrym sposobem upiększenia pokoju byłoby moje zdjęcie na pół ściany, ale chyba nie wypada... :p co mówisz?
A tak serio, to chciałbym kupić min. antyramę, bo mam super plakat, który dostałem niedawno od Magdy. A tak, to co wyjrzę w sklepie. Jakieś sugestie?

Pałka, haha, hał meny jers hew ju? wspomnień czar ;D No ale Rafał to nawet flagę od niej dostał przecież... ;)

Anonimowy pisze...

Kret! Antyramy są drogie, polecam listwy do plakatów, można takie kupić w empiku za około 10zł

Kret pisze...

Hm, co do tego konkretnego plakatu, to chyba się nie skuszę, bo szkoda mi by się kurzył, ale mam taki jeden w domu przy którym na pewno z rady skorzystam, a nie wiedziałem, że coś takiego w Empiku jest - dzięki wielkie!