run-log.com

niedziela, 5 czerwca 2011

Nogi jak jeleń

W związku z trapiącą mnie od pewnego czasu kontuzją, byłem w piątek u prześwietlenia i u ortopedy. Nie bardzo mogę napisać, że nogi mam jak łania, bo łania to kobieta. 'Mieć nogi jak jeleń' nie brzmi już niestety tak korzystnie i średnio nadaje się na (auto)komplement...


Przy tym zdjęciu tytuł piosenki Czarno-czarnych 'chcę oglądać Twoje nogi' nabiera trochę innego znaczenia. W każdym razie, ortopeda mi tak nie zaśpiewał prosząc o płytę ze zdjęciami...

3 Zainteresowanych:

Anonimowy pisze...

ale masz łyde :D

Kuba pisze...

a jak poprosił to coś powiedział na to zdjęcie?

Kret pisze...

Pierwsze co powiedział jak dałem mu płytę, to 'dziękuję'. :p ;)
No ogólnie zdjęcie ok niby, także kości całe. 'Zespół bólowy goleni prawej', moje dolegliwości typowo przeciążeniowe ponoć - tak przynajmniej mówił... W każdym razie jeszcze trochę przerwy mnie czeka od biegania. :/