run-log.com

poniedziałek, 26 marca 2012

Urodzinowe zadania

Mój ulubiony Bratanek, Mikołaj, miał w czwartek urodziny.
Z tej okazji, dla Szanownych Czytelników przewidziałem 2 zadania - sprawiedliwie, po jednym dla humanistów i ścisłowców.

Zad. 1. Mój Bratanek jest (rocznikowo) 25 razy młodszy ode mnie, ale za 25 lat nie będzie już nawet 2 razy młodszy. Ile lat ma Mikołaj?

Zad. 2. Do autora którego poczytnego (i bardzo ciekawego) bloga podobny jest Mikołaj na poniższym zdjęciu?




Dla osób które udzielą prawidłowych odpowiedzi przewidziano nagrody w postaci satysfakcji.

4 Zainteresowanych:

Anonimowy pisze...

odp 1. 1
odp 2. kret

nagrodę wyślij pocztą

tao

Kuba pisze...

odp 1. nie wiem, nie jestem już umysłem ścisłym.
odp 2. nie wiem, humanistą widocznie też nie...

nagrody nie musisz wysyłać ;)

Anonimowy pisze...

odp. 2: Johnny Depp

mała A.

Anonimowy pisze...

sprawdz maila "ladnie_pachniesz" ;)

mala A.