run-log.com

poniedziałek, 22 marca 2010

Ankieta

Czas podsumować ankietę, która dotyczyła butów z odkrytym palcem.
Jestem kobietą. Podobają mi się. Pasują do celulitu.   3 [30%]
Jestem kobietą. Nienawidzę tych butów.                    2 [20%]
Jestem facetem. Zaraz zwymiotuję.                          3 [30%]
Jestem gejem. Są śliczne!                                        2 [20%]

Co prawda kwestia atrakcyjności tych butów nie została rozstrzygnięta, ale za to przynajmniej wiadomo, że dwóch czytelników jest gejami, a trzy czytelniczki mają cellulit.

Pisałem już jakiś czas temu o tym, że Was podglądam. Poniżej zamieszczam zrzut ekranu; po lewej słowa kluczowe, po prawej liczba odwiedzin. Czy naprawdę ten blog kojarzy się wyłącznie ze smutną rybą, testem ciążowym i włosami w uszach?

4 Zainteresowanych:

Anonimowy pisze...

Teraz będzie się jeszcze kojarzył z cellulitem. Jeszcze raz powiesz: "nie musisz się odchudzać"... to wtedy przypomnę Ci tą ankietę.
L

Anonimowy pisze...

Wychodzi na to, że 40% mężczyzn jest gejami i 60% kobiet ma cellulit. Krecik! Statystyki mi się nie zgadzają. Raczej każda kobieta ma cellulit, a jeśli tyle jest gejów to umrę :P

Sylwester

Kret pisze...

L, chyba się wydało na co zagłosowałaś. :p 'LOOOSER.' A ankieta miała być przecież anonimowa!

Sylwester, no wiem, że to strasznie dołujące wyniki, ale ankieta była przeprowadzona na reprezentatywnej grupie Polaków. ;)

Anonimowy pisze...

co do reprezentatywności grupy - Moczko przewraca się przy kaloryferze;|

i jak zawsze to Ty Michale jesteś looser:)

L