run-log.com

sobota, 13 marca 2010

Brudas

Lubię pisać na samochodach 'brudas'. Zrobiłem to dwa razy i za każdym razem na własnym aucie.

Jak zwykle wziąłem mnóstwo książek do domu i teraz zastanawiam się po co je targałem, skoro i tak przeczytam tylko kilka stron z jednej z nich?

4 Zainteresowanych:

Anonimowy pisze...

Weszłam tutaj w poszukiwaniu wspomnianych przez Ciebie życzeń z okazji dnia kobiet i... CÓŻ... jestem zawiedziona. Liczyłam na życzenia imienne, a nie tak ogólnie rzucone dla "wszystkich kobiet". Pff... teraz już nawet nie jest mi przykro, że ja nie złożyłam Tobie życzeń z okazji dnia mężczyzny. Żałuję tylko, że taką pyszną herbatą Cię ostatnio poczęstowałam.

mala a.

Kret pisze...

B, jaka herbata takie życzenia. :p

frupel pisze...

ale sumienie bylo spokojniejsze jak je zabierales :P

Kret pisze...

Frupel, w sumie masz rację. Lepiej mieć krzywy kręgosłup niż nieczyste sumienie. ;D