run-log.com

środa, 7 kwietnia 2010

Drzemka na wykładzie

Zdarza się Wam przysnąć czasem na wykładzie? (Michał, Ty naiwny głupcze, piszesz tak jakby ktokolwiek na nie chodził...) Zauważyliście, że zawsze gdy już się wraca z bujania w obłokach, to słyszy się z ust prowadzącego: '... i to były najważniejsze przykłady', '... i to musicie koniecznie zapamiętać' itp.?

3 Zainteresowanych:

Kuba pisze...

Na te na których zdarzało mi się drzemać, po prostu przestałem chodzić. ;)
Co ciekawe kilka w tym semestrze zostało, bo w poprzednim dzięki takiej eliminacji zostały mi same ćwiczenia..

Unknown pisze...

Siedziałem za Tobą na wykładzie i nie widziałem żebyś przysypiał ;> Czyżbym sam uderzył w kimono? ;p

Anonimowy pisze...

ja tak mam czasem w kościele.. i slysze potem tylko jedno zdanie i "oto słowo Boze" .-ale tlumacze sobie to tak,ze tylko to jedyne najwazniejsze dla mnie usłyszałam ;p .. .Zuz