run-log.com

poniedziałek, 19 lipca 2010

Podrozniczo

W weekend byliśmy w Smoleńsku i Katyniu. Jako, że cierpię na chorobę lokomocyjną, postanowiłem wziąć coś na drogę. Padło na Diphergan. Z ulotki dowiedziałem się, że dawka 20-25 mg podana na noc przed podróżą odpowiada chorobie lokomocyjnej, natomiast 25-50 mg na godzinę przed zabiegiem odpowiada premedykacji przedoperacyjnej. Jako, że ulotkę przeczytałem dopiero w autobusie, wziąłem szybko 2 tabletki i odjechałem. Dosłownie i w przenośni.

Co prawda miałem - podobnie jak chyba każdy - opory przed robieniem zdjęć w tych tragicznych miejscach, ale ostatecznie stwierdziłem, że póki są to zdjęcia bardziej pamiątkowe niż typu 'nasza-klasa', to jest to do zaakceptowania, także nowa partia zdjęć dostępna.

1 Zainteresowanych:

Anonimowy pisze...

mądry KRET po szkodzie ;p ewaz.