run-log.com

wtorek, 24 sierpnia 2010

+

Fuga, roladki schabowe i alkohol to jedne z nielicznych zalet starzenia się.

5 Zainteresowanych:

Anonimowy pisze...

Fuga? ciasto Fuge znasz ;D?! co Tyyy ;D?.


sto lat,sto lat raz jeszcze ;*

krokiet

Kret pisze...

Oj, nie tylko znam, ale i uwielbiam! UHM! Krokiecie, nie mów, że i Ty je lubisz?! :O Ewenement by to był, że oboje je lubimy... :p

Kuba pisze...

To ja jeszcze Wam powiem, że uwielbiam, ale pierwszy raz się spotykam, że ktoś zna je pod tą nazwą, bo słyszałem również np. kruszon, skubaniec, pleśniak:)

Kret pisze...

Dwie pierwsze wersje również słyszałem, ale muszę przyznać, że 'pleśniak' brzmi mega apetycznie... :p Aż się ku... ośliniłem. :p

Anonimowy pisze...

u mnie w domu się mówi kruszon,ale u mojej Moni funkcjonuje jako fuga :)). pycha! .zuzz